tisdag 24 april 2012

Jogging!

Ja, nu är jag på det igen, mina försök att bli en joggare! Har gått promenader men känner att jag vill få lite pumpande för hjärtat också. Har man powerpromenader måste man gå så fort så att man blir andfådd. Jag måste springa för att bli andfådd så det där men promenader kan vara bra för att fixa vikten, men inte för det där lite extra flåset. Min plan är en liten 4 km tur varje vardag morgon. Än så länge springer jag inte hela vägen, men förhoppningsvis blir det bättre med tiden!

Nu ska jag äta en sådan här god macka. Birgittas goda fröknäcke och skinka, avokado, tomat och majonnäs.



2 kommentarer:

  1. Vad härligt att vara ute och röra på sig.
    Det knäcket älskar jag, det är bara så gott!

    SvaraRadera
  2. Så gott med mycket majonnäs också:)

    SvaraRadera