tisdag 15 januari 2013

Sen frukost

Jag går upp vid 6 (om jag inte snooooooozar) och då är det ganska mycket fokus på Tora som ska till skolan halv 8. Men även om jag har tid så är jag sällan hungrig så tidigt. Inte ens klockan 7 när Tora äter frukost. Dock vill jag gärna ha mitt kaffe och då brukar jag dricka det tillsammans med två eller tre fröknäcken med mandelsmör.

Sedan kan jag bli hungrig framåt 10-tiden. I dag blev det ett stekt ägg och en skivad avokado. Salt, peppar och lite citron på avokadon.


Sedan kan jag ta lunchen vid 2-tiden eller senare. Nu gör jag så här eftersom jag kan. Hade jag varit tvungen att äta klockan 07 för att passa in i samhället så hade jag löst det. ;-) Det blir ju så emellanåt när jag ska iväg ut i världen. 

Nu ska jag fortsätta med matlagningen till fotograferingen! 

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar