onsdag 22 augusti 2012

Förmiddagsrätt

Mina vanor nu när dottern ska gå hemifrån 7.30 är att jag dricker en kopp kaffe eller te när jag går upp vid 6-tiden. För det mesta äter jag något litet till. I dag blev det 3 ostrullar med smör i, 3 små bitar brieost av getmjölk och en näve mandel.

Vid halv 9 kom jag äntligen iväg på min promenad (tog lite tid eftersom jag skulle ladda över några sommarprogram till min telefon). Jag har en runda som är precis 45 minuter – som sommarprogrammen är när de kommer i mp3-format. I dag blev det David Hellenius.

När jag sedan kom hem och hade duschat var det dags för en ordentlig frukost. Äggröra, lite ost och några skivor zucchini. Då var klockan redan halv 11 så det kändes nästan som lunch.


Nu är klockan 14 och jag är inte hungrig än, kanske blir det att gå direkt på middagen. 

1 kommentar: