tisdag 3 januari 2012

Vad blir det för frukost i dag?





Snart ska jag sätta på kaffemaskinen och sedan bestämma vad det blir för frukost i dag. Ägg är självklart eftersom det håller mig mätt länge och innehåller allt jag behöver. Det finns kokta i kylskåpet men det lutar åt att jag gör en äggröra eller omelett. De kokta äggen kan jag ta till mellanmål. Sedan finns det avokado och kanske lite skinka eller kalkon. Jag har tinat lite hallon så undrar om det inte får avsluta måltiden, med frön eller kokosflingor.

Sedan väntar fortsatt planering av kommande kurser och det sista på köksprojektet. En tur till Malmö där jag ska göra ärenden medan de andra åker skridskor i Kirsebergs ishall.

God morgon!

Bilden är tagen av Hans Desser och användes till Hemmets Journals LCHF-bilaga förra året.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar