tisdag 4 september 2012

Härlig mat efter träningen!

I går var jag och tränade på ett helt vanligt friskispass. Jag har inte haft träningskort på ett år tror jag så min eventuella motion har varit promenader. Jag kände på det första passet förra veckan att det var klart och tydligt att mina muskler haft en lång semester. Kände mig tung och klumpig. Har för övrigt just p.g.a. min lathet gått upp 3-4 kilo på ett år. Suck!

Men det är bara att ta nya tag och i går blev jag väldigt euforisk av träningen. Jag hade så mycket energi så det kändes som att jag skulle kunna hålla på ett bra tag till. Förr har jag upplevt en viss orkeslöshet när jag tränat på LCHF-kost men jag undrar om jag inte är anpassad nu? Kan det vara så? Hurra! Ska bli intressant och se hur passen blir i fortsättningen. Om jag kommer att ha samma duracellkaninsenergi!

Efter träningen blev det stekt kyckling och grönsaker. Zucchini från kolonin, där det även har vuxit superfin lök, morötter och så tomater från trädgården. Hade ganska mycket fett när jag stekte men tog lite extra bregott innan jag högg in. Lite grillkrydda från lchfbutiken.se förhöjde kycklingen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar